юни 28, 2007

Ники Михайлов: С Рафа Бенитес се бъзикахме

източник НетИнфо!
Никлай Михайлов - новото попълнение на Ливърпул
Николай Михайлов се завърна днес в България, след като вчера подписа първия си професионален договор с Ливърпул. Младият вратар беше много щастлив от трансфера, който осъществи и бе любезен да отговори на въпросите на чакащите го на Летище София журналисти.
1.Как се стигна до този трансфер, Ники? - По принцип всичко беше готово за Фиорентина, но два-три дена преди да замина за медицинските прегледи получих оферта от Ливърпул. Прегледах я. Между другото аз винаги съм мечтал да играя в Англия, особено в такъв гранд като Ливърпул. Това ми е детската мечта, въобще не се замислих и ведна тръгнах да подписвам.
2.Какво ти направи най-голямо впечатление в първия ден в Ливърпул? - Абсолютно всичко. И стадиона, и организацията, и хората, които ме чакаха, въобще отношението... Минах медицинските прегледи, всичко беше нормално. Абсолютно всичко мина перфектно и в момента съм много щастлив.
3.Видя ли се с Рафаел Бенитес? - Да, той беше на тренировъчните игрища. Говорихме си 20-30 минути. Повече се бъзикахме, говорихме си за живота. Той ми обясни какво очаква от мен. Каза ми днес да си празнувам рожденния ден и че в понеделник или вторник ме чака да започна подготовка с първия отбор.
4.Какво очакваш от преминавато в Ливърпул? - Аз нямам бърза работа. Първо трябва да се адаптирам, да свикна с обстановката и да се настаня. Оттам нататък треньора на вратарите трябва да ми помогне да се развивам и... Господ си знае работата, ако ми даде шанс - ще го използвам.
5.От колко време Ливърпул те следи, имаш ли представа? - Аз не мога да кажа точно колко време са ме наблюдавали, но имаха доста мои дискове и с националния отбор, и с Левски, и с юношите. Общо взето - достатъчно за да ме купят.
6.Ще ти липсва ли нощния живот в Англия? - Няма какво да ми липсва. Аз отивам там за да играя футбол. Футболист професионалист съм. Отивам в голям отбор и изключвам вече всякакви дискотеки и се концентрирам изцяло върху футбола и моето развитие.
7.Ники, доказа ли нещо на някого? - Знаем какво стана на мача с Вердер и как те изпрати "синята" публика...- Няма какво да доказвам. Доста хора не ми вярваха. Говори си постоянно за баща ми, обвиняват ме, че не съм добър. Това, което стана, подписването ми с Ливърпул, е красноречиво. Не искам да говоря за хората, които не ме обичат.
8.С какви чувства се разделяш с Левски? - С Левски се разделям с много добри чувства. Искам да благодаря лично на Лъчо Танев, който направи контакта с Ливърпул, на Наско Сираков и на Мъри Стоилов, които през последните две години допринесоха много за моето развитие като футболист. Искам да им се извиня, че в този период направих доста глупости, но те имаха търпение. С фенове и съотборници се разделям с много добро чувство и съм убеден, че някой ден пак ще се завърна на "Герена" и вече с публиката нещата ще стоят по съвсем друг начин.
9.Можеш ли да кажеш какви бяха твоите трудово-правни взаимоотношения с Левски? - Никога съм нямал подписан договор с Левски. Аз съм свободен футболист, но клубът ще вземе достатъчно пари за това, което е инвестирал в мен. Във ФИФА си има правила, които уреждат подобни въпроси.
10.Уведоми ли Фиорентина за твоето решение? - Да, като подписах с Ливърпул уведомихме клуба. Във Фиорентина всичко беше точно и аз искам да им благодаря и на тях. Трябваше да подпиша с тях, нещата се забавиха и дойде офертата от Ливърпул, която приех.
11.По-добри ли са условията в Ливърпул от колкото в италианския клуб? - За условията не искам да говоря. Аз казах, че винаги съм мечтал да играя в гранд като Ливърпул. Знам и английски и ще ми бъде много по-лесно, а и офертата в действителност е по-добра и затова избрах нея.
12.Какво мислиш за другите вратари на Ливърпул Хосе Рейна и Скот Карсън? - И двамата са униклани вратари. Единия е младежки национал на Англия, за Рейна няма какво да говоря. Аз първо трябва да се адаптирам, трябва да се развивам и да показвам защо са ме купили. С времето ще видим какво ще се случи, но засега цел да заиграя след един месец приемрно не си поставям.
13.С кой номер ще играеш в Ливърпул? - В Англия има разпоредба вратарите да играят с номера 1, 13 и 25. Значи ще съм или 13 или 25. Ако съм 13 няма да се притеснявам.

Няма коментари: